Truvà in l'esposizione Automania di Shanghai!

Automechanika-Shanghai-2017-China-Lutong_12


Truvà in l'esposizione Automania di Shanghai!

Automanica Shanghai 2017
Postu NO: 3F68 in u Hall 3
Data: 29 Nov - 2 dic 2017
Aggiungi: National Exhibition and Convention Center (Shanghai), Chine.
Situazione: http://


U tempu vola, Automanica Shanghai 2017 aperta a so porte in solu dui settimani! Automechanika Sciangai hè a fiera di a più longa di l'Asia, dedicata à l'articuli di l'auto, accesorii, equipi è servizi. Quist'annu, a fiera hè stata bè d'accoglia à circa 6000 expositu di 42 paesi è regioni, è accuncià parechji di l'ultime avance da l'industriale di l'internaziunale è l'internaziunale. Accadutu da u 29 di nuvembre à u 2 di dicembre 2017 à u Salone Nazionale è u Centro di Cunvenzione in Sciangai, Chine, a fera prestarà a so porte à circa 130 000 visitatori è attori principali di l'industria di l'automaru. U spettaculu hà custruttu a so reputazione cum'è l'avvenimentu di a città di avè avutu l'attuali per u scambiu di l'infurmazioni, u marketing, u cummerciu è l'educazione, chì serve l'scopu di l'industria di l'automobilistica da Parts & Components, Repair & Maintenance, Accessori & Customizing et Electronics & Systems.

Chine-Lutong hè animatu d'annunzià chì avemu da Shangai in u Novembre per participà in Automanica Shanghai 2017. U nostru postu hè 3F68 in u Hall 3. Chine-Lutong hè unu di i provee excelbili di sistemi di invezione di carburanti di venti di i veci è i cumpunenti in Cina, cù più di 30 anni di spirantà, Chine Lutong hè u capu in l'uttime di l'automaru. Avete viaghjate bè cù a nostra cabina 3F68 in u Hall 3.

China Lutong Parts Plant is a professional OEM & Aftermarket parts supplier, which specialized in diesel engine parts. Our main products include plunger barrel,Control Valve, Injectors,common rail valve, Head rotor (VE Pump Parts), Plunger, Delivery Valve, Cam Disk, Repair Kits, Feed Pump and more.


Automania di Shanghái, a seconda fede di l'Automanica di a Biugintina per i piezi di l'automobili, d'accessori, d'equipaghi è di servizii. Sò tistimonii includenu un vastu gamma di motori di diesel, inclusi u Cabeza Rotor (VE pump parts), Nozzle, Diesel Plunger / Element, Valvula di Mudellu, Valvula di Muvimentu, Ruccioni Noci Rucellare, Cam Disk, Kits di Riparazione, Pump Feed, VE Pump etc. Queste i prudutti sò prudutti ind'u rispettu di i standards internazionale nantu à a materia prima suprana e prima tecnulugia. A causa di l'acellu finitu, a rigida edizzioni è a vita più longa, a nostra varietà offruta hè assai apprizzata da i nostri valori clients. U nostru sapè tècnicu, u rispunsevule à risponsabilità per u clienti è l'impegnu à a ricuperazione cuntinua, sustinutu cù un investitu sustinibili, assicurarà a reputazione di a China Lutong per affidà, i prudutti d'alta qualità è innovadora.

Ci hè avvishendu à vedrà dopu à l'automanica Shanghai 2017!

Explosion-Proof Electric Hoist

Maximum Load:1000-100,0000kg

As a world`s leading Crane manufacture and service provider, we fit out our factory with first-rate manufacturing equipment, in addition to recruiting a team of ecperienced employees with great expertise. Hence we can ensure that every product products is completed to a high level of safety, reliability and quality. There are a full range of explosion-proof, spark-resistant electric chain hoists in our company that meet the latest explosion protection standards. Our products have been widely used in the food, chemical, and petroleum and natural gas industries as well as in any other potentially explosive environment.

We strictly follow the related ATEX 100a (94/90/CE) directives and CE directives in making qualified chain hoist that can be used in Zone1, Zone 2, Zone 21, and Zone 22 areas as classified in the ATEX directives.

Configurations:

  •       Explosion proof classification: EEx de IIB T4
  •       Standard lifting height: 3m
  •       One speed for lifting motion, or optional two speed for lifting motion 
  •       One speed for trolley travel, or optional two speed for trolley travel
  •       Degree of protection for motor: IP55
  •       Load moment limiter
  •       Pendant control station that contains an emergency stop button

Optional Configurations:

  •       Explosion proof classification: EEx de IC T4
  •       Upper Limit and lower limit switch
  •       Platform trolley that provides shorter headroom
  •       Remote control system
  •       Higher degree of protection
  •       Fire-resistant function: copper hook, copper lift wheel, anti-derail copper roller
  •       Anti-rotation hook

Explosion Proof Electric Hoist

Explosion Proof Electric Hoist,Electric Wire Rope Hoist,Proof Lifting Hoist,Explosion-Proof Electric Wire

Eurocrane (China) Co., Ltd. , https://www.craneparts.pl

Posted on